Link nieuw filmpje Kaapstad tot Lesotho

6 januari 2017 - Lesotho, Lesotho

Hoi hoi, via onderstaande link kun je ons eerste filmpje bekijken.

Kaapstad tot Lesotho

1. Poul van Venrooij:
    6 januari 2017
    Wat naar voor jullie Fred, dat jullie dit allemaal moeten zien en meemaken. Wat een vreselijke beelden. Ik ben blij dat ik maandag gewoon weer aan het werk mag!
  2. Arie cijfer:
    6 januari 2017
    Je bent weer gruwelijk bezig FRRRRED .... ziet er goed uit
  3. Hanneke:
    6 januari 2017
    Dat ziet er heerlijk en, uiteraard, sportief uit!!! Kan je ook laten zien wat de Afrikaanders zoal eten???
    Geniet dapper verder!
  4. Kris:
    6 januari 2017
    Wat onwijs lekker daar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ENJOY...
  5. Arent:
    6 januari 2017
    Wat een geweldig filmpje, fijn om te zien dat jullie het zo goed hebben! Aan wijn geen gebrek zie ik ;-)
    Sterkte....
  6. Arjan de Vries:
    6 januari 2017
    Bah, WAT LEKKER!!!!!!! Geniet ervan (doen jullie, zie ik!)
  7. Anne:
    6 januari 2017
    Tsja, het is maar wat je leuk vindt...
    Ik zit tussen de poepluiers

(Jaloersmakend filmpje! Enjoy!!)
  8. Marloes:
    6 januari 2017
    Super leuk filmpje en sportief bezig . Wat mooi is t daar!
  9. Herman:
    7 januari 2017
    Wat een belevenis voor jullie! Fantastische beelden (is Paul Verhoeven mee?): het plezier spat uit m'n iPad. Is pinguïn trouwens lekker van de barbecue? Nog heel veel plezier!
  10. Mirjam:
    7 januari 2017
    Bah, wat een K-filmpje! ;-)
    Ziet er goed uit, hoor! Ben benieuwd naar het verslag en het volgende filmpje!
    Groetjes, Mirjam.
  11. Ineke:
    7 januari 2017
    Wat een ontzettend mooi filmpje. Het plezier en genieten spat er van af. Wat een prachtige dingen zien en doen jullie. Moet ik jullie nog een gelukkig nieuwjaar wensen of heb je dat gewoon al!
    Liefs,
    Ineke.
  12. Jaap:
    Hoi Fred en Teske,
    Wat een geweldige indrukken doen jullie op.
    Het genieten straalt er van af.
    Ik ben benieuwd naar het volgende indrukken.
    groet,
    Jaap
  13. Petra U:
    8 januari 2017
    Happy New Year!!!!!
    Wat hebben jullie een geweldige reis zeg. Wat is het daar mooi!
    Ben nu al benieuwd naar de volgende beelden.
    Groet,
    Petra
    Petra
  14. Ruud en Pia:
    8 januari 2017
    Prachtige film en wat een mooi reisverhaal. Kunnen we een klein beetje meegenieten. Zo te zien komen dromen uit en beleven jullie een geweldige reis. We hopen dat jullie verder zo genieten ....jullie stralen zo op beeld dat we met zonnebril voor de pc zitten .... We verheugen ons op het vervolg !! liefs, Ruud en Pia
  15. Bob:
    9 januari 2017
    Ziet er super uit! Prachtige beelden. Liefs, Bob
  16. Judith:
    10 januari 2017
    Wauw wauw wauw!
    Wat onwijs gaaf! Jullie zijn duidelijk enorm aan het genieten, super om te zien! Have fun!!
  17. Thomas:
    16 januari 2017
    Goed bezig Fred en Teske! Mooie beelden en goed om te zien dat wvGazGas internationaal aan de weg timmert! Have fun!